// nasza oferta

Twoje IT pod kontrolą
Sprawnie, bezpiecznie, na czas

Obsługa informatyczna firm

stałe wsparcie IT, umowy SLA, serwis sprzętu/oprogramowania, outsourcing IT, helpdesk

Infrastruktura serwerowa i sieciowa

projekt i konfiguracja serwerów (fizyczne/virtualizacja), sieci LAN/WAN, backup

Cyberbezpieczeństwo

audyty bezpieczeństwa, wdrożenia firewall, systemy antywirusowe i backup danych

Monitoring i zarządzanie IT 24/7

ciągły monitoring urządzeń i sieci, zdalna pomoc, utrzymanie systemów

Microsoft 365 i chmura

wdrożenia i administracja Office 365/Microsoft 365, migracje danych, poczta Exchange

Dostawa sprzętu i licencji

sprzedaż i konfiguracja komputerów, serwerów, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, licencjonowanie

// Cennik

Pakiety dostosowane do Twojej firmy

Wybierz pakiet oraz rodzaj płatności które spełnią Twoje oczekiwania!
Oszczędź nawet do 10% przy płatności rocznej!

Płatność roczna Płatność miesięczna

Pakiet podstawowy

312zł/ miesiąc
Idealny dla firm, które potrzebują podstawowego wsparcia IT.
  • 2 godziny wsparcia miesięcznie
  • czas reakcji: do 8 godzin
  • Skonfigurujemy nowe stanowisko pracy
  • Zainstalujemy potrzebne oprogramowanie
  • Pomożemy przy pojedynczym zgłoszeniu w razie problemów
Skontaktuj się

Pakiet rozszerzony

1248zł/ miesiąc
Sprawdzi się w przypadku firm, gdzie potrzebna jest szybsza reakcja na zgłoszenia.
  • 3 godziny wsparcia miesięcznie
  • Czas reakcji: do 4 godzin
  • Zyskujesz wszystko z pakietu minimum, a dodatkowo:
  • Zaprojektujemy Twoją sieć LAN i zadbamy o jej bezpieczeństwo
  • Zaproponujemy rozwiązania na optymalizację kosztów IT.
Skontaktuj się

Pakiet Premium

4680zł/ miesięcznie
Dla najbardziej wymagających klientów gdzie liczy się każda sekunda.
  • 25 godzin wsparcia miesięcznie
  • Czas reakcji: do 2 godzin
  • Kompleksowa obsługa IT dla firm potrzebujących stałego wsparcia
  • Zaprojektujemy i skonfigurujemy sprzęt dla Twoich pracowników
  • Zadbamy o aktualność systemów, bezpieczeństwo danych
Skontaktuj się

Pakiet podstawowy

336zł/ miesiąc
Idealny dla firm, które potrzebują podstawowego wsparcia IT.
  • 2 godziny wsparcia miesięcznie
  • czas reakcji: do 8 godzin
  • Skonfigurujemy nowe stanowisko pracy
  • Zainstalujemy potrzebne oprogramowanie
  • Pomożemy przy pojedynczym zgłoszeniu w razie problemów
Skontaktuj się

Pakiet rozszerzony

1344zł/ miesiąc
Sprawdzi się w przypadku firm, gdzie potrzebna jest szybsza reakcja na zgłoszenia.
  • 3 godziny wsparcia miesięcznie
  • Czas reakcji: do 4 godzin
  • Zyskujesz wszystko z pakietu minimum, a dodatkowo:
  • Zaprojektujemy Twoją sieć LAN i zadbamy o jej bezpieczeństwo
  • Zaproponujemy rozwiązania na optymalizację kosztów IT.
Skontaktuj się

Pakiet Premium

5040zł/ miesięcznie
Dla najbardziej wymagających klientów gdzie liczy się każda sekunda.
  • 25 godzin wsparcia miesięcznie
  • Czas reakcji: do 2 godzin
  • Kompleksowa obsługa IT dla firm potrzebujących stałego wsparcia
  • Zaprojektujemy i skonfigurujemy sprzęt dla Twoich pracowników
  • Zadbamy o aktualność systemów, bezpieczeństwo danych
Skontaktuj się

// Masz specyficzne wymagania?
Daj nam znać - przygotujemy rozwiązanie skrojone na miarę.

Pakiet indywidualny

// Helpdesk Dserve

Dlaczego warto skorzystać z naszego helpdesku

Jeśli nie masz w firmie działu Helpdesk
Nie musisz tworzyć struktury działu, rekrutować specjalistów, inwestować w sprzęt. Dostajesz w ramach usługi zespół, który działa tylko wtedy, gdy jest potrzebny.
Zyskujesz:
  • pełne wsparcie techniczne 24/7;
  • szybkie reagowanie na awarie;
  • aktualizacje i doradztwo sprzętowe;
  • przejrzystą umowę i jasne koszty bez zaskoczeń.
Nie musisz tworzyć działu IT

To najprostszy sposób, żeby Twoja firma działała sprawnie technologicznie - bez tworzenia całej struktury IT.

Jeśli masz już wewnętrzny dział Helpdesk
Możesz zlecić nam opiekę nad mniej krytycznymi obszarami, zgłoszeniami, monitorowaniem sieci czy aktualizacjami. Nasza usługa nie zastępuje zespołu - tylko go odciąża.
Zyskujesz:
  • czas i zasoby Twojego zespołu na prace strategiczne;
  • dodatkowe ręce do pracy
  • dostęp do specjalistów z różnych obszarów
  • atrakcyjne warunki współpracy
Twój dział IT Ci podziękuje

To nie outsourcing - to świadome rozszerzenie możliwości Twojego działu IT.

// OPINIE

KLIENCI SĄ NASZYM
DOWODEM NA SKUTECZNOŚĆ

// Dane kontaktowe

Skontaktuj się

Zadzwoń do nas lub odwiedź nas w dowolnym momencie – staramy się odpowiadać na wszystkie zapytania w ciągu 24 godzin w dni robocze. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Nasze biura:

CZĘSTOCHOWA, NMP 49
KATOWICE, KORFANTEGO 138A
POZNAŃ, pl. Władysława Andersa 7/1st
WARSZAWA, Bonifraterska 17

Telefon:

Helpdesk: 22-100-13-00
Oferty: 503-683-550

    Zainteresowany ofertą?

    Na zapytania odpowiadamy najczęściej w ciągu 24h! Wyślij email a wrócimy do Ciebie z ofertą!