Profesjonalny zespół specjalistów IT! Skontaktuj się
Usługi informatyczne
// nasza oferta
Twoje IT pod kontrolą
Twoje IT pod kontrolą
Sprawnie, bezpiecznie, na czas
Obsługa informatyczna firm
stałe wsparcie IT, umowy SLA, serwis sprzętu/oprogramowania, outsourcing IT, helpdesk
Infrastruktura serwerowa i sieciowa
projekt i konfiguracja serwerów (fizyczne/virtualizacja), sieci LAN/WAN, backup
Cyberbezpieczeństwo
audyty bezpieczeństwa, wdrożenia firewall, systemy antywirusowe i backup danych
Monitoring i zarządzanie IT 24/7
ciągły monitoring urządzeń i sieci, zdalna pomoc, utrzymanie systemów
Microsoft 365 i chmura
wdrożenia i administracja Office 365/Microsoft 365, migracje danych, poczta Exchange
Dostawa sprzętu i licencji
sprzedaż i konfiguracja komputerów, serwerów, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania, licencjonowanie
// Cennik
Pakiety dostosowane do Twojej firmy
Wybierz pakiet oraz rodzaj płatności które spełnią Twoje oczekiwania!
Oszczędź nawet do 10% przy płatności rocznej!
Płatność roczna
Płatność miesięczna
Pakiet podstawowy
312zł/ miesiąc
Idealny dla firm, które potrzebują podstawowego wsparcia IT.
- 2 godziny wsparcia miesięcznie
- czas reakcji: do 8 godzin
- Skonfigurujemy nowe stanowisko pracy
- Zainstalujemy potrzebne oprogramowanie
- Pomożemy przy pojedynczym zgłoszeniu w razie problemów
Pakiet rozszerzony
1248zł/ miesiąc
Sprawdzi się w przypadku firm, gdzie potrzebna jest szybsza reakcja na zgłoszenia.
- 3 godziny wsparcia miesięcznie
- Czas reakcji: do 4 godzin
- Zyskujesz wszystko z pakietu minimum, a dodatkowo:
- Zaprojektujemy Twoją sieć LAN i zadbamy o jej bezpieczeństwo
- Zaproponujemy rozwiązania na optymalizację kosztów IT.
Pakiet Premium
4680zł/ miesięcznie
Dla najbardziej wymagających klientów gdzie liczy się każda sekunda.
- 25 godzin wsparcia miesięcznie
- Czas reakcji: do 2 godzin
- Kompleksowa obsługa IT dla firm potrzebujących stałego wsparcia
- Zaprojektujemy i skonfigurujemy sprzęt dla Twoich pracowników
- Zadbamy o aktualność systemów, bezpieczeństwo danych
Pakiet podstawowy
336zł/ miesiąc
Idealny dla firm, które potrzebują podstawowego wsparcia IT.
- 2 godziny wsparcia miesięcznie
- czas reakcji: do 8 godzin
- Skonfigurujemy nowe stanowisko pracy
- Zainstalujemy potrzebne oprogramowanie
- Pomożemy przy pojedynczym zgłoszeniu w razie problemów
Pakiet rozszerzony
1344zł/ miesiąc
Sprawdzi się w przypadku firm, gdzie potrzebna jest szybsza reakcja na zgłoszenia.
- 3 godziny wsparcia miesięcznie
- Czas reakcji: do 4 godzin
- Zyskujesz wszystko z pakietu minimum, a dodatkowo:
- Zaprojektujemy Twoją sieć LAN i zadbamy o jej bezpieczeństwo
- Zaproponujemy rozwiązania na optymalizację kosztów IT.
Pakiet Premium
5040zł/ miesięcznie
Dla najbardziej wymagających klientów gdzie liczy się każda sekunda.
- 25 godzin wsparcia miesięcznie
- Czas reakcji: do 2 godzin
- Kompleksowa obsługa IT dla firm potrzebujących stałego wsparcia
- Zaprojektujemy i skonfigurujemy sprzęt dla Twoich pracowników
- Zadbamy o aktualność systemów, bezpieczeństwo danych
// Masz specyficzne wymagania?
Daj nam znać - przygotujemy rozwiązanie skrojone na miarę.
Pakiet indywidualny
// Helpdesk Dserve
Dlaczego warto skorzystać z naszego helpdesku
Jeśli nie masz w firmie działu Helpdesk
Nie musisz tworzyć struktury działu, rekrutować specjalistów, inwestować w sprzęt. Dostajesz w ramach usługi zespół, który działa tylko wtedy, gdy jest potrzebny.
Zyskujesz:
Zyskujesz:
- pełne wsparcie techniczne 24/7;
- szybkie reagowanie na awarie;
- aktualizacje i doradztwo sprzętowe;
- przejrzystą umowę i jasne koszty bez zaskoczeń.
Nie musisz tworzyć działu IT
To najprostszy sposób, żeby Twoja firma działała sprawnie technologicznie - bez tworzenia całej struktury IT.
Jeśli masz już wewnętrzny dział Helpdesk
Możesz zlecić nam opiekę nad mniej krytycznymi obszarami, zgłoszeniami, monitorowaniem sieci czy aktualizacjami.
Nasza usługa nie zastępuje zespołu - tylko go odciąża.
Zyskujesz:
Zyskujesz:
- czas i zasoby Twojego zespołu na prace strategiczne;
- dodatkowe ręce do pracy
- dostęp do specjalistów z różnych obszarów
- atrakcyjne warunki współpracy
Twój dział IT Ci podziękuje
To nie outsourcing - to świadome rozszerzenie możliwości Twojego działu IT.
// OPINIE
KLIENCI SĄ NASZYM
KLIENCI SĄ NASZYM
DOWODEM NA SKUTECZNOŚĆ
tak19 Maj 2025Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Wszystko super polecam wszystkim BillBeryn15 Maj 2025Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super kontakt i szybka pomoc. Wszystko działa jak trzeba. Polecam z czystym sumieniem. Kuba Napióra7 Maj 2025Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetnie się współpracuje bardzo serdecznie polecam Mal iNa55218 Marzec 2025Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super firma, cudowni ludzie i świetna atmosfera pracy ludzie chętni by pomóc młodym ambitnym praktykantom Daniel Hernández11 Marzec 2025Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. I feel very comfortable in this company and find in it what i like
// Dane kontaktowe
Skontaktuj się
Zadzwoń do nas lub odwiedź nas w dowolnym momencie – staramy się odpowiadać na wszystkie zapytania w ciągu 24 godzin w dni robocze. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Nasze biura:
CZĘSTOCHOWA, NMP 49
KATOWICE, KORFANTEGO 138A
POZNAŃ, pl. Władysława Andersa 7/1st
WARSZAWA, Bonifraterska 17
Nasz email:
Telefon:
Helpdesk: 22-100-13-00
Oferty: 503-683-550